Motorická hra s kuličkami kombinovaná se souborem jednoduchých společenských her. Děti si staví obrázky dle předlohy, kuličky si však mohou vrstvit na sebe a vytvářet malé pyramidy. To vše rozvíjí jemnou motoriku. Pro rozvoj logiky jsou zde plánky pro jednoduché společenské hry jako je Člověče, nezlob se, Piškvorky, Dáma, Sudoku a Šipky.
Piškvorky: Hra pro dva a více hráčů. Hráči se postupně střídají ve vkládání barevných kuliček na hrací plochu. Cílem je vytvořit řadu pěti svých barev za sebou - vodorovně, svisle nebo šikmo. Tato řada musí tvořit přímku a nesmí být nikde přerušena soupeřovou barvou. Kdo takovou řadu vytvoří jako první, vyhrál.
Člověče, nezlob se: Úkolem každého hráče je projít se svými kuličkami celou cestu až k cíli, tedy na tř stejnobarevná pole ve středu herního plánu. Ten, komu se to nejdříve podaří, vyhrává. Ostatní hráči pokračují ve hře tak dlouho, dokud se i oni nedostanou na svá cílová políčka.
Dáma: Soupeři mají na začátku hry po 9 kuličkách umístěných na protilehlých stranách v prvních dvou řadách. Kuličky se pohybují po diagonálách po černých políčkách, vpřed, ale ne vzad, a nemohou přeskakovat kuličky vlastní barvy. Pokud obyčejná kulička dojde na druhou stranu šachovnice, přemění se v dámu tím, že změní barvu oranžové na červenou a světle zelené na tmavě zelenou. Dáma se pohybuje diagonálně, dopředu i dozadu o libovolný počet polí. Jestliže se kulička nachází na diagonále v sousedství soupeřovy kuličky, za kterou je volné pole, je povinen ji přeskočit, obsadit toto volné pole a odstranit přeskočenou kuličku z desky. Skákání je povinné. Může-li hráč skákat jak dámou, tak obyčejnou kuličkou, musí skákat dámou. Při vícenásobném skoku se odstraní všechny kuličky až po dokončení celé sekvence. Hráč, který je na tahu a nemůže hrát (nemá kuličky, nebo má všechny zablokované), prohrál.
Barevné sudoku - varianta, kde místo čísel od 1 do 9 najdete v 9 různých barvách. Stejně jako u klasického sudoku i zde platí základní pravidlo, že každá barva se může v každém řádku, sloupci i malém čtverci vyskytovat pouze jednou.
Šipky: Hráči se střídají po směru hodino vých ručiček v hodech kostkou a posouvají své kuličky o počet polí odpovídající číslu na kostce. Směr je naznačen šipkami. Pokud se kulička zastaví na:
1. poli s oranžovou šipkou: vystoupá o jednu řadu výš
2.poli fialovou šipkou: sestoupí o jednu řadu níž
3. poli s růžovou šipkou: jde o políčko zpět
4. poli s červenou dvoušipkou: jde o 2 políčka zpět
5. poli se zelenou dvoušipkoou: jde o 2 políčka dopředu.
Pokud hod kostkou pošle hráče na políčko, které je již obsazené soupeřovou kuličkou, posune hráč tuto kuličku (event.všechny další) o políčko zpět a vstoupí na políčko jemu určené hodem.
Věk: 3+ | Rozměr: 16 x 16 x 4 cm
Solitér / Solitér+ : Cílem hry je odstranit z desky všechny kuličky kromě jediné. Umísti kuličky dle hracího plánu. Kuličky se po hrací desce pohybují pouze přeskoky. Posuny nejsou povoleny. Přeskakovat lze pouze ortogonálně, ne diagonálně a to bezprostředně sousedící kuličky, za kterými je další pole volné. Přeskočená kulička je odstraněna z desky. Jsou povoleny vícenásobné skoky. Hra končí vítězstvím ve chvíli, kdy na hrací desce zbývá jediná kulička. Jestliže na desce zbylo několik osamocených kuliček, které již není možno odstranit, hráč prohrál.
| Parametr | Hodnota |
|---|